Poznaj nas lepiej
Miejsce spotkania biznesu z klientem

O sobie

Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły wiele lat aktywności zawodowej – tysiące dni i dziesiątki tysięcy godzin – przy organizacji, przeprowadzaniu i nadzorowaniu procesów realizacji planów sprzedażowych dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.

Nasz model działalności bezpośredniej opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji. Zadanie to powierzamy profesjonalnie wyszkolonemu zespołowi naszych konsultantów telefonicznych. Dzięki intensywnym szkoleniom oraz opracowanym przez nas autorskim skryptom są oni w stanie podjąć każde wyzwanie sprzedażowe, elastycznie i na bieżąco dostosowując się do stawianych im wymagań.

Swoim partnerom oferujemy wsparcie sprzedażowe przy użyciu najnowszych technologii telekomunikacyjnych call center, a pracownikom – satysfakcjonującą i angażującą pracę.

Jak pracujemy?

  • monitoring i ewaluacja skuteczności sprzedaży w czasie rzeczywistym,
  • pełna kontrola procesu sprzedażowego,
  • skuteczne skrypty i techniki pozyskiwania Klientów,
  • nieustanne szkolenia i rozwój kadry,
  • dynamiczne raportowanie i analiza wyników,
  • spersonalizowane oprogramowanie.