Zysk to początek drogi
Zbuduj z nami nowoczesną sprzedaż
Poznaj nas lepiej
Miejsce spotkania biznesu z klientem

Jak najszerzej pojmowany outsourcing procesów sprzedażowych – a także, co staje się coraz ważniejsze dla naszych partnerów – również procesów okołosprzedażowych, związanych z komunikowaniem klientom marki i budowaniu długofalowej, pozytywnej relacji na linii klient – firma, jest głównym zadaniem specjalistów tworzących zespół Snapcall.

W swojej działalności biznesowej prezentujemy kompleksowe oraz poszerzone rozumienie procesów sprzedaży. Jest ona dla nas tylko jednym z elementów, który składa się na całość oddziaływań, jakie zachodzą pomiędzy markami oraz konsumentami.

W relacjach ze swoimi partnerami cenimy transparentność, dlatego zapewniamy kompleksowe analizy, raporty oraz zestawienia, gwarantujące możliwie najszerszy zakres kontroli nad realizowanym projektem i jego przebiegiem.

Trzon naszego zespołu konsultantów i doradców sprzedaży tworzą osoby o bogatym doświadczeniu marketingowym, które dzięki swej wiedzy i umiejętnościom są naturalnymi liderami i mentorami, motywując cały zespół do osiągania jak najlepszych wyników.

Systemy premiowe, motywacyjne, proces rekrutacyjny oraz szkolenia, które przeprowadzamy wśród pracowników na potrzeby każdego realizowanego projektu, pozwalają nam na elastyczne podejście do wymagań stawianych przez zleceniodawcę.

Dla współpracujących z nami podmiotów oferujemy wysoce wyspecjalizowane usługi z zakresu:

  • aktywnego pozyskiwania nowych klientów przy wykorzystaniu telefonicznych kanałów dystrybucji,
  • budowę i obsługę spersonalizowanych baz danych potencjalnych klientów w oparciu o wytyczne naszego partnera,
  • sprzedaży usług / produktów danej marki, połączonej z budowaniem w klientach pozytywnego nastawienia do produktu / usługi,
  • obsługi nowo pozyskanych klientów na każdym etapie procesu sprzedażowego.

Nowoczesne wsparcie procesów sprzedaży zapewnia naszym partnerom biznesowym:

  • dostęp do zespołu wysoko wykwalifikowanych, zmotywowanych sprzedawców,
  • kompleksową obsługę kampanii sprzedażowej,
  • ewaluację celów i strategii sprzedaży,
  • wsparcie nowoczesnych technologii komunikacyjnych i telekomunikacyjnych.